zapytanie ofertowe - zakup wody mineralnej II pół. 2016
Znak: GZK/ZO/5/2016 Mircze dnia 05.07.2016 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE O WARTOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 14 000 EURO.
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia publicznego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 roku poz. 907,984,1047 i 1473 z późn. zm.) proszę o złożenie oferty na:
Dostawę jednorazową wody mineralnej dla pracowników w opakowaniach 1,5 l (bezzwrotnych typu PET) w ilości 1500 sztuk dla Gminnego Zakładu Komunalnego w Mirczu. Towar musi odpowiadać polskim normom. Termin przydatności wody mineralnej nie może być krótszy niż do 31.12.2016 r. Wspólny słownik zamówień: kod CPV 15.98.10.00 – wody mineralne
Wyżej wymieniony towar zostanie dostarczony do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Łaskowie na koszt dostawcy w dzień roboczy w godzinach pracy zakładu 7.30 – 15.30.
1. Termin wykonania zamówienia: w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy.
2. Kryteria wyboru oferty i ich waga:
Kryterium |
Waga oceny w % |
Cena netto: |
95 |
Termin wykonania |
- |
Okres gwarancji |
- |
Termin płatności |
5 (gdzie 14 i więcej dni = 5 pkt.) |
3. Opis warunków udziału w postępowaniu (oświadczenia, dokumenty jakie oferent jest zobowiązany dostarczyć):
1. |
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu |
2. |
Zaakceptowany projekt umowy |
3. |
Stosowne uprawnienia na wykonywanie określonej działalności |
4. Niniejsze postępowanie prowadzone jest bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych.
5. Ofertę proszę sporządzić na załączonym formularzu i przesłać/dostarczyć osobiście w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.07.2016 roku, do godz. 800, do siedziby Zamawiającego: Gminny Zakład Komunalny w Mirczu
ul. Młyńska 2A, 22 – 530 Mircze (budynek oczyszczalni ścieków)
6. Termin związania ofertą: 7 dni
7. Okres gwarancji: nie dotyczy.
Informacje o wyniku postępowania będą dostępne dla składających ofertę tylko na ich wyłączny wniosek.
………………………………………….
………………………………………….
………………………………………….
(nazwa i adres lub pieczęć oferenta) …............................... dnia …............................ roku
FORMULARZ ofertOWY
Odpowiadając na przekazane zaproszenie do złożenia oferty, oferuję wykonanie zamówienia na następujących warunkach:
1. Cena oferenta wynosi: ……… złotych/opakowanie 1,5 l (bezzwrotne typu PET) netto (słownie: …………. złotych)
2. Należny podatek VAT: ……% w kwocie …………………..…………….. złotych
(słownie: ……………………………………………………………………. Złotych)
3. Wartość brutto oferty: ……………………………………………… złotych
(słownie: ……………………………………………………………………. Złotych)
4. Termin wykonania zamówienia: ……………………………………………………
5. Termin płatności przelew : ………………………………………………………
6. Oświadczam/oświadczamy, że w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
7. Integralną częścią oferty stanowią:
Lp. |
Nazwa dokumentu |
1. |
|
2. |
|
3. |
|
………………………………..
(data i podpis oferenta)
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIENIU WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Nazwa wykonawcy ....................................................................
Adres wykonawcy .......................................................................
Miejscowość: .................... Data .....................................
Oświadczam, że spełniam niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu,
a mianowicie:
1. Posiadam uprawnienia do wykonywania wymaganej przedmiotem zamówienia działalności, czynności zgodnie z wymogami ustawowymi,
2. Posiadam niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3. Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
.................................................................................
(data i czytelny podpis osoby upoważnionej)
UMOWA
zawarta w dniu …………………. 2016 roku w Mirczu
pomiędzy:
Gminny Zakład Komunalny w Mirczu
ul. Młyńska 2A
22-530 Mircze
NIP: 919-16-79-667
reprezentowanym przez:
1. Roman Szlingiert – Kierownik Zakładu,
2. Zbigniew Sienicki – Główny Księgowy
zwanym dalej „Zamawiającym”
a
…………………………………………
reprezentowanym przez
…………………………………………
zwanym dalej „Dostawcą”,
§ 1
Dostawę jednorazową wody mineralnej dla pracowników w opakowaniach 1,5 l (bezzwrotnych typu PET) w ilości 1500 sztuk dla Gminnego Zakładu Komunalnego w Mirczu.
§ 2
Wartość przedmiotu umowy będzie przedstawiała się następująco:
- cena zakupu wody mineralnej za 1 opakowanie 1,5 l (bezzwrotne typu PET) w wysokości ……… zł netto plus podatek VAT.
- wartość brutto oferty …………………….... zł (słownie: …………………………………………. zł)
- termin płatności przelew …………………. dni
§ 3
Zapłata za przedmiot umowy nastąpi jednorazowo, na podstawie przedstawionej faktury potwierdzonej przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego w terminie wskazanym na fakturze.
§ 4
Towar musi odpowiadać polskim normom. Termin przydatności wody mineralnej nie może być krótszy niż do 31.12.2016 r. Wyżej wymieniony towar zostanie dostarczony do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Łaskowie na koszt dostawcy w dzień roboczy w godzinach pracy zakładu 7.30 – 15.30.
§ 5
Umowa może zostać rozwiązana za jednomiesięcznym wypowiedzeniem w formie pisemnej.
§ 6
W sprawach nie uregulowanych postawieniami niniejszej umowy będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
§ 7
Wszelkie spory wynikające z tytułu niniejszej umowy rozstrzygane będą przez sądy właściwe rzeczowo.
§ 8
Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.
Dostawca: Zamawiający: