Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Gminny Zakład Komunalny w Mirczu Spółka z o.o.

zakup posiłków regeneracyjnych wraz z dostawą dla pracowników Gminnego Zakładu Komunalnego w Mirczu w okresie od 22.11.2016 roku. do 31.12.2016 roku.

Znak: GZK/ZO/1/11/2016                                             Mircze dnia 09.11.2016 roku

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE O WARTOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 14 000 EURO.

 

W związku z zamiarem udzielenia zamówienia publicznego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 roku poz. 907,984,1047 i 1473 z późn. zm.) proszę o złożenie oferty na:

 

            zakup posiłków regeneracyjnych wraz z dostawą dla pracowników Gminnego Zakładu Komunalnego w Mirczu w okresie od 22.11.2016 roku. do 31.12.2016 roku.

            Szacunkowa ilość zamawianych posiłków w okresie od 22 listopada 2016 roku do 31 grudnia 2016 roku to ok. 420 posiłków, dziennie ok. 15 sztuk posiłków. Podana ilość posiłków jest wielkością szacunkową, służącą do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość zamawianych posiłków wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy. Nie zrealizowanie posiłki lub zrealizowane powyżej ilości szacunkowej zamówienia przez Zamawiającego nie mogą być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. Ciepłe posiłki Wykonawca będzie dostarczać w dni robocze na godz. 10:30 własnym transportem do Zakład Zagospodarowania Odpadów               w Łaskowie, Łasków 69, Gmina Mircze.

 

{C}1.      Posiłki regeneracyjne muszą być podane w formie jednego gorącego dania.

{C}2.      Posiłki powinny zawierać około 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, 15% białek oraz posiadać wartość kaloryczną około 1000 kcal.

{C}3.      Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji osób.

{C}4.      Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni roboczych              (na przemian „zupa – danie obiadowe”) i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy.

{C}5.      Wykonawca gwarantuje, że usługi świadczone będą na wysokim poziomie,             a mianowicie: posiłki będą wykonane ze świeżych produktów, oraz przyrządzone   w dniu dostawy i konsumpcji w lokalu Wykonawcy.

 

Wspólny słownik zamówień: kod  CPV 15.89.42.00-3 – posiłki gotowe

{C}1.      Termin wykonania zamówienia: od 22.11.2016 roku do 31.12.2016

{C}2.       Kryteria wyboru oferty i ich waga:

Kryterium

Waga oceny

w %

Cena netto:

95

Termin wykonania

-

Okres gwarancji

-

Termin płatności

5 (gdzie 14 i więcej dni = 5 pkt.)

 

 

{C}3.      Opis warunków udziału w postępowaniu (oświadczenia, dokumenty jakie oferent jest zobowiązany dostarczyć):

1.

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

2.

Zaakceptowany projekt umowy

3.

Stosowne uprawnienia na wykonywanie określonej działalności

{C}4.      Niniejsze postępowanie prowadzone jest bez stosowania przepisów ustawy        z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych.

{C}5.      Ofertę proszę sporządzić na załączonym formularzu i przesłać/dostarczyć osobiście w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14.11.2016 roku, do godz. 800, do siedziby Zamawiającego: Gminny Zakład Komunalny w Mirczu
ul. Młyńska 2A, 22 – 530
Mircze (budynek oczyszczalni ścieków)

{C}6.      Termin związania ofertą: 7 dni licząc od upływu terminu składania ofert.

{C}7.      Okres gwarancji: nie dotyczy.

Informacje o wyniku postępowania będą dostępne dla składających ofertę tylko na ich wyłączny wniosek.

 

 

………………………………………….

………………………………………….

………………………………………….

       (nazwa i adres lub pieczęć oferenta)

 

…............................... dnia …............................ roku

 

FORMULARZ ofertOWY

 

Odpowiadając na przekazane zaproszenie do złożenia oferty, oferuję wykonanie zamówienia na następujących warunkach:

 

{C}1.      Cena oferenta: zakupu 1 posiłku regeneracyjnego wraz z dostawą wynosi  ………………… zł netto  (słownie: ………………………………….……. złotych)

{C}2.      Należny podatek VAT od ceny oferenta zakupu 1 posiłku regeneracyjnego wraz
z dostawą: ……..…% w kwocie ……………………………..…………….. złotych

(słownie: ……………………………………………………………………. Złotych)

{C}3.      Wartość brutto oferty: …………………………….………………………… złotych

(słownie: ……………………………………………………………………. Złotych)

{C}4.      Termin wykonania zamówienia: ……………………………………………………

{C}5.      Termin płatności przelew : ………………………………………………………

{C}6.      Oświadczam/oświadczamy, że w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

 

{C}7.      Integralną częścią oferty stanowią:

 

Lp.

Nazwa dokumentu

1.

 

2.

 

3.

 

 

 

 

………………………………..

(data i podpis oferenta)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIENIU WARUNKÓW

UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

Nazwa wykonawcy    ....................................................................

 

Adres wykonawcy     .......................................................................

 

Miejscowość: ....................                                            Data .....................................

 

 

Oświadczam, że spełniam niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu,
a mianowicie:

 

1.    Posiadam uprawnienia do wykonywania wymaganej przedmiotem zamówienia działalności, czynności zgodnie z wymogami ustawowymi,

2.    Posiadam niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.    Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

 

 

 

 

 

 

.................................................................................

                                                               (data i czytelny podpis osoby upoważnionej)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UMOWA do GZK/ZO/1/11/2016

zawarta w dniu …………………. 2016 roku w Mirczu

 

pomiędzy:

Gminny Zakład Komunalny w Mirczu

ul. Młyńska 2A

22-530 Mircze

NIP: 919-16-79-667

reprezentowanym przez:

{C}1.      Roman Szlingiert – Kierownik Zakładu,

{C}2.      Zbigniew Sienicki – Główny Księgowy

zwanym dalej „Zamawiającym”

a

…………………………………………

 

reprezentowanym przez

…………………………………………

 

zwanym dalej „Dostawcą”,

§ 1

 

Zakup posiłków regeneracyjnych wraz z dostawą dla pracowników Gminnego Zakładu Komunalnego w Mirczu w okresie od 22.11.2016 roku do 31.12.2016 roku.

 

§ 2

 

Wartość przedmiotu umowy będzie przedstawiała się następująco:

- cena zakupu posiłku regeneracyjnego wraz z dostawą 1 posiłku w wysokości …………………………...…… zł netto plus podatek VAT.

- wartość brutto oferty ……………………………………...…….………….... zł
(słownie: ………………………………………………………………………. zł)

- termin płatności  przelew …………………. dni

 

§ 3

 

Zapłata za przedmiot umowy nastąpi w cyklu miesięcznym, na podstawie przedstawionej faktury z określonym terminem płatności.

 

§ 4

 

Szacunkowa ilość zamawianych posiłków w okresie od 22 listopada 2016 roku do       31 grudnia 2016 roku to ok. 420 posiłków, dziennie ok. 15 sztuk posiłków. Podana ilość posiłków jest wielkością szacunkową, służącą do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość zamawianych posiłków wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy. Nie zrealizowanie posiłki lub zrealizowane powyżej ilości szacunkowej zamówienia przez Zamawiającego nie mogą być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. Ciepłe posiłki Wykonawca będzie dostarczać w dni robocze na godz. 10:30 własnym transportem do Zakład Zagospodarowania Odpadów               w Łaskowie, Łasków 69, Gmina Mircze.

 

{C}1.      Posiłki regeneracyjne muszą być podane w formie jednego gorącego dania.

{C}2.      Posiłki powinny zawierać około 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, 15% białek oraz posiadać wartość kaloryczną około 1000 kcal.

{C}3.      Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji osób.

{C}4.      Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni roboczych (na przemian „zupa – danie obiadowe”) i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy.

{C}5.      Wykonawca gwarantuje, że usługi świadczone będą na wysokim poziomie,        a mianowicie: posiłki będą wykonane ze świeżych produktów, oraz przyrządzone w dniu dostawy i konsumpcji w lokalu Wykonawcy.

 

§ 5

 

Umowa może zostać rozwiązana za jednomiesięcznym wypowiedzeniem w formie pisemnej.

 

§ 6

 

W sprawach nie uregulowanych postawieniami niniejszej umowy będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

 

§ 7

 

Wszelkie spory wynikające z tytułu niniejszej umowy rozstrzygane będą przez sądy właściwe rzeczowo.

 

§ 8

 

Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.

 

 

 

 

 

            Dostawca:                                                                             Zamawiający:

 

Zegar

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Kwiecień 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny