GZK/271/1/6/2020 Mircze dnia 09.06.2020 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE O WARTOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 30 000 EURO.
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia publicznego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 roku poz. 1843) proszę o złożenie oferty na:
Wynajem mobilnego rozdrabniacza do odpadów komunalnych.
Wspólny słownik zamówień: kod 42996100-5 – Rozdrabniarki
1. Oferowany sprzęt musi posiadać:
- wydajność min. 10 ton odpadów komunalnych / motogodzina
- bezpośredni wyrzut odpadów na wysokość min. 4 m,
- możliwość pracy na zewnątrz.
2. W ramach zamówienia obsługa, konserwacji i eksploatacja urządzenia leży po stronie Wykonawcy.
3. Rozdrabniacz zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy do Zakładu Zagospodarowania odpadów w Łaskowie, Łasków 69, 22-530 Mircze, w terminie 5 dni od podpisania umowy.
4. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, które będzie obejmowało oferowany rozdrabniacz.
5. W przypadku awarii sprzętu, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przystąpienia do czynności serwisowych i usunięcia awarii lub, jeżeli usuniecie awarii nie jest możliwe w deklarowanym terminie, do zapewnienia maszyny zastępczej na swój koszt i ryzyko.
6. Oferowany sprzęt powinien odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym i jakościowym, posiadać niezbędne homologacje i być sprawny technicznie. Usługa będzie rozliczona na podstawie rzeczywistej ilości przepracowanych przez rozdrabniacz motogodzin.
7. Zamawiający szacuje, że rozdrabniacz będzie wykorzystywany przez maksymalnie 50 motogodzin. Podana wartość, jest wartością maksymalną zamówienia. Nie stanowi ona jednak zobowiązania dla Zamawiającego do wykorzystania oferowanego sprzętu w pełnym zakresie. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane według cen jednostkowych określonych w ofercie i rzeczywistej ilości przepracowanych przez urządzenie motogodzin.
8. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia (w tym szczególności ubezpieczenie, dostarczenie sprzętu Zamawiającemu, zapewnienie sprzętu zastępczego na czas awarii, obsługę, serwis i konserwację urządzenia) oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów.
9. Koszty paliwa niezbędnego do pracy urządzenia, w całości pokrywa wykonawca.
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.07.2020 r.
Kryteria wyboru oferty i ich waga:
Kryterium |
Waga oceny w % |
Cena netto: |
100 |
Termin wykonania |
- |
Okres gwarancji |
- |
Termin płatności |
- |
2. Opis warunków udziału w postępowaniu ( oświadczenia, dokumenty jakie oferent jest zobowiązany dostarczyć):
1. |
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu |
3. Niniejsze postępowanie prowadzone jest bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych.
4. Ofertę proszę sporządzić na załączonym formularzu i przesłać pocztą elektroniczną na adres: gzk.mircze@wp.pl lub pocztą tradycyjną lub dostarczyć osobiście w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.06.2020 roku, do godz. 1000, do siedziby Zamawiającego: Gminny Zakład Komunalny w Mirczu ul. Młyńska 2A, 22 – 530 Mircze (budynek oczyszczalni ścieków) tel. 505425450.
5. Termin związania ofertą: 30 dni
6. Okres gwarancji: nie dotyczy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego zapytania Ofertowego.
Informacje o wyniku postępowania będą dostępne dla składających ofertę tylko na ich wyłączny wniosek.
Załączniki:

Liczba wyświetleń: 378
Utworzono dnia: 09.06.2020
Dokument wprowadził:
AJaśkiewicz
Dokument opublikował:
AJaśkiewicz

09.06.2020, AJaśkiewicz:
Edycja dokumentu GZK/271/1/6/2020
09.06.2020, AJaśkiewicz:
Edycja dokumentu GZK/271/1/6/2020
09.06.2020, AJaśkiewicz:
Dodanie załącznika wzór umowy
09.06.2020, AJaśkiewicz:
Dodanie załącznika formularz ofertowy
09.06.2020, AJaśkiewicz:
Dodanie załącznika OŚWIADCZENIE
09.06.2020, AJaśkiewicz:
Edycja dokumentu GZK/271/1/6/2020
09.06.2020, AJaśkiewicz:
Utworzenie dokumentu zapytanie ofertowe: wykonanie analizwynajem mobilnego rozdrabniacza do odpadów komunalnych